Lage beplanting
Van "Herinrichting Erasmusweg en Van Goghstraat"
Ga naar het project
Ik vind het niet raadzaam om beplanting te plaatsen met doornen of prikkel bladeren, zoals de Mahoniestruik. Er moet rekening gehouden worden met spelende kinderen en die moeten zich niet kunnen bezeren aan die of gene plant. Zelf heb ik ondervonden dat zulke beplanting niet aanvaardbaar is en ik moest mij laten opereren aan mijn hand vanwege infectie. Gaarne een alternatief zoeken.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Groenvoorziening
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq